Subscribe News Feed Subscribe Comments

Har precis vaknat efter att ha sovit på tok för länge som vanligt. Gårdagen bestod av att sitta i fotöljen och dega. Fick igår veta att vi hade studiemodul 1 som skulle lämnas in, vilket jag inte alls hade koll på. Det resulterade i att jag fick sitta med det halva dagen och hann få in den, jag skickade in den 23.58, alltså hann jag i tid : ) Jag är ofta i sista sekund med att lämna in uppgifter, men detta var lite väl sent. Nåja, =) Idag blir det eventuellt att dra på gymmet, sen blir det att vara med Ellifjälli ;) Får se vad vi hittar på. Det är -20 ute, grymt jobbigt då man verkligen inte orkar släpa sig ut. Jag är sugen på att dra till backen eller fara och åka skridskor, backen har förmodligen stängt och på isen fryser man ihjäl.. ;) haha så kul är Norrbotten ibland.

Måste visa kjolen som jag köpte på Monki för några dagar sen, lägger upp bild :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates