Subscribe News Feed Subscribe Comments

I måndags hände det som ABSOLUT INTE fick hända. Vi hade idrott och fick vattenpaus, när de andra gick för att dricka roade jag mig med lite rondater och hjulningar, med sockar.. Vilket självklart slutade med att jag halkade och gjorde ett magplask. Tänkte inte mer på det så jag fortsatte köra olika saker, gick sen och spelade handboll. Först när jag prövade göra en scorpion kände jag en gaaaalen smärta i min tå, så hemsk att jag inte klarade av att vara kvar på lektionen. Gick till skolsyster som började klämma på den, jag ville hade helst skrikit av smärta, men höll tyst. Hon sa att den förmodligen var bruten, kul 6 dagar innan DM........... :) Kunde därför inte åka till kåbdalis och inte vara med på genrepet. Men jag var där iallafall, för att iallafall vara en det av laget och peppa dom. Efter två dagars vila har det dock blivit mycket bättre, så jag gissar på att det trots allt inte är brutet och jag har även bestämt mig för att vara med på DM. Målet var att kunna vara med på alla byggen, men efter att ha haltat mig igenom gårdagens träning har jag bestämt mig för att vara med på byggen och dans. Blir det så pass bra att jag kommer kunna vara med på gymnastik och hopp så kommer jag självklart vara det också. Just nu är jag överlycklig över att ens kunna vara med ;> Har varit hemma hela veckan så jag klättrar nästan på väggarna, ska vila min tå idag också sen får det vara nog^^

I morgon drar jag, Matte, Crille, Nikita och Erika till Haparanda/Finland, det blir intressant : )
På lördag är det vila foten och lagkväll som gäller och på söndag är äntligen tävling:D Här kommer en lagbild snodd av Jenny U som togs i tisdags:)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates