Subscribe News Feed Subscribe Comments

Jag har tänkt uppdatera hur länge som helst, och påbörjat flera inlägg med aldrig lyckats skriva klart dom. Jag hoppas att det ska gå denna gång..

31 januari blev jag arton, helt underbart.. som jag har längtat. Fick mig en Iphone 3G S precis som jag önskat mig, nu två veckor senare är jag fortfarande lika förälskad i den ;) Förra helgen blev det självklart utgång på fredagen. Började hos Josse som fyllde 18, for vidare till Harila för att sedan åka in på Whiteparty där jag kom in gratis. Kvällen slutade på Cleo tillsammans med Josse, hennes pojkvän och Johanna. Grymt kul kväll! Lördagen spenderades till en början på mjölkudden med lite roliga människor, vi for vidare vid kanske tolv.. då vi blev hämtade av en som jag kände lite halvt, vi for till en fest på lerbäcken. Efter att ha varit där ett tag beslutade vi oss för att GÅ in till stan.. Jag, Harila och Chris började gå, men jag och harila tog oss inte längre än till örnäset då mina fötter gav upp och hon började må dåligt, Chris fortsatte sin promenad mot stan, och lyckades ta sig hem utan att frysa ihjäl.
Söndagen degade jag bort, Malin kom dock på kvällen och klippte mig;D Jag blev grymt nöjd=)

Hela veckan har annars bestått av träningar och plugg. Är bara två veckor till DM nu, jag längtar :') Ikväll blir det att åka till syster en sväng. Ciaao;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates