Subscribe News Feed Subscribe Comments

Hejdå Sverige!

SötMartina =)
Coolingar ;)

Linus xD


Jag är blondin, frågar man Linus är det förklaringen till varför mitt finger ser ut som det gör.. x)


Linnéa goes duktig ;)
Halloj gott folk :) Håller på att packa klart det sista nu. Idag har jag rengjort nere hos djuren och varit med Elli. Det var jätte trevlans. Gosh vad jag kommer sakna dig -.- Och mina andra vänner. Jag borde vara jätte lycklig över att jag flyger i väg i morgon, men just nu känns det lite sådär. Resfeber kallas det;p Svårt att lämna djuren och pappa, pappa kommer ner om två veckor men det gör inte djuren. Men men, snart hemma igen :) Så försöker jag tänka. Sååå samtidigt som jag verkligen längtar efter att åka iväg så känns det lite jobbigt.
Mammas kompis var här idag och hon jobbar med massage. Mamma bad henne kolla på min onda rygg som betett sig konstig åt de senaste veckorna, och mycket riktigt så var det några kotor som hade åkt konstigt, så det knakade lite sen kändes det bättre. Bra det :) Blir nog massage hos henne om jag inte är bättre i ryggen när jag kommer hem.
Nåja, jag ska iallafall sola och bada och ha det jätte härligt :D Det behövs!! Underbart=) Under dessa tre veckor kommer jag ha med min dator, om jag har internet eller inte är en annan femma. På några sidor står det att man har trådlöst internet i allmäna rum, på andra står det ingenting. Jag vågar inte lita på det fullt ut eftersom saker förändras hela tiden så vi får väl se, ni kan ju titta förbi här då och då och se efter nya inlägg :) Har även sagt åt en del att jag mest troligt kommer ha ett telefonkort att ringa med korta stunder. Även det är osäkert, blir att se hur mycket det kostar. Men vi får väl se : ) Nu måste jag göra klart en NK uppgift innan det är sovadags, i morgon 11.20 åker jag.

Till alla mina fina vänner: Jag älskar er, ni är bäst!:)<3
Hejdå Sverige :D
(bilderna är från gårdagens lektion då vi övade på blodprover)


1 kommentarer:

Linnea sa...

Hoppas att du får en bra resa. Vi kommer sakna dig på cheerleadingen <3 Kram Linnea

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates