Subscribe News Feed Subscribe Comments

Sommar^^

Sitter hemma nu, har just käkat. Spenderat dagen med att promenera till Svartöstan tillsammans med Harila. Det var riktigt trevligt, jag har verkligen saknat henne :) Ikväll kommer min bror, han har tydligen varit här tydligen men då var jag på rymmen.
Gårdagen spenderades med Ellipelli(surprise?;)), under kvällen drog vi till tony och umgicks med han och jens och lisette innan vi drog vidare till Isak! Kom hem rätt sent, satt och nördade tills jag somna :)

Måste erkänna att jag känner mig smått rastlös, svårt att bara ta det lugnt x) Bör stanna hemma eftersom Krille kommer, men jag vill ut. Kan inte fatta att jag varit borta i tre veckor? Känns som typ en vecka ;O Men det händer fler roliga saker i sommar iallafall! Här kommer några:

-Sigrid får kattungar vilken dag som helst (dom skulle ha kommit igår)
-Träffa vänner(ofc)
-PDOL med Harila, Alle och hans vänner :)
-LK om jag har råd
-Madonna i GBG tillsammans med Lisa :)

Sen får vi se vad som händer där emellan, men lär bli en galet bra sommar iallafall!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates