Subscribe News Feed Subscribe Comments

Måndag

Hallå :) Idag var det då ormbergsmilen. Enligt mig gick det bättre än väntat, men frågar man harila får man inte lika positivt svar ;) Jag sa: Det var inte så långt som man trodde ;O En jätte trött Harila svarar: Nej det var längre.. -.- Haha sötunge!Efter milen drog vi hem till mig och hämtade min moppe som harila lämnat hos mig på morgonen för att sedan åka med mig. Vi for till örnässkolan och pratade med gamla lärare, det var trevlans =) Gosh vad jag saknar AG <3 Nåja, sen for vi till coop där jag köpte godis som jag ska ha med på resan : ) köpte lite drygt ett halv kilo men lär räcka ett tag eftersom jag mest tog små godisar. Deppigt nog tog jag nästan inge choklad, det smälter och blir bara kladd av det. -.- Sen drog jag hem för att plugga matte som jag inte fattar ett skit av. DEPP!
Angående det jag skrev igår: Mamma har ringt killen som hjälpte oss att boka, så han ska kontakta huvudkontoret till hotellet och berätta om vår oro. Om vi har tur får vi byta antingen hotell eller så får vi ett bättre rum där vi förhoppningsvis slipper städarna. Det känns bra att han skulle snacka med dom iallafall, sen får vi se vad som händer ;P Han skulle ringa mamma i morgon iallafall.

Här kommer lite bilder från helgen, skicka fler den som har : ) Hade ingen bild på Jesse ;/ Ciao!





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates