Subscribe News Feed Subscribe Comments

Måndag :)

Idag har jag varit på stan ;D Fick igår veta att jag hade 500kr kvar från Mallorca ;O Hade snarare förväntat mig att vara skyldig 500. Nä.. men nästan ;) Jag är inte den mest sparsamma människan när det gäller pengar, och shopping.

Nåja, jag skaffade mig en ny piercing som jag velat ha jätte länge, fick den för halva priset :') Gick vidare och hittade en BH och ett par trosor. Gick vidare igen och köpte blekmedel till håret;) Kvällen har jag spenderat med att sitta på en stol i badrummet medans Elli gjort en massa slingor i mitt hår. Jag är jätte nöjd!
I morgon blir det att vara med Kim och Elli, jag önskar en dag på stranden men får se vad dom vill. Låter iallafall trevligt ;) Kim föreslog att jag skulle komma in till stan klockan nio och käka med honom... det är sommar och jag har vänt på dygnet-.- Dålig sommarvana som upprepar sig år efter år.. ^^ Jag har inte lagt mig före tre sen jag kom hem ;p
Mer planer i veckan: Paddla på onsdag och plocka ögonbrynen på torsdag på make up store : ) Det är på tiden. Här får ni bild på min nya piercing och mitt hår!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates