Subscribe News Feed Subscribe Comments

Cheerleading DM 2010


























Igår var det äntligen dags för årets DM :) Ett mycket lyckat DM, men som tyvärr var väldigt litet mot för tidigare år. Vad detta beror på har jag ingen direkt koll på, men från att ha varit fyra lag i vår klass var vi helt plötsligt bara ett. Blev inte mycket till tävling, utan mer som en uppvisning, en väldigt rolig uppvisning. Det gick jätte bra för vårat lag, alla gick ut på mattan och gjorde sitt bästa, och jag tror att de flesta var nöjda med sin insats. Jag känner mig nöjd, jag gick ut på mattan med trasig tå och körde hela programmet inklusive hopp och gymnastik som jag inte hade räknat med=) Vi fick inga medaljer med tanke på att vi inte hade några motståndare, me en pokal fick vi. Nu taggar vi inför RM 6-8 juni!:)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates