Subscribe News Feed Subscribe Comments

Gårdagen var riktigt, riktigt bra. Började med skola.. Hade först matteprov, för att sedan gå raka vägen till ett engelskprov. Dessa två prov är väl det enda under dagen som var egentligen negativt men jag fixade båda, så jag är grymt nöjd! Sen var det lunch, jag gick med Harila, Sofie och Hanna in till stan för att shoppa och sedan käka på max. Gott var det, begav mig sen till skolan där tre lektioner med klassen väntade :D Allt gick fint och vi slutade halv fyra tror jag. Jag och Lina begav oss ut i kylan, för att ta oss till Aeon. På Aeon kollade jag upp priserna för min tattoo och den kommer gå på ca. 700kr. Grymt bra pris tycker jag, får se när det blir att boka tid. Blir nog att göra den just efter DM som är 28 februari då man inte får ha synliga tattos under tävling, sen lär det ju göra grymt ont om jag får en smäll eller något över den just när den är gjort. Begav mig sen hemåt, städade lite i rummet, käkade och drog sedan iväg till syster lägenhet dit även Harila kom :) Planerna var att ha en trevlig kväll, bara jag och hon, drickandes i Linns lägenhet. Vi höll dock inte planerna, kvällen blev om möjligt ännu bättre än vad vi planerat :) Helt underbar kväll, är dock för lat idag för att skriva ut några detaljer.
Natti:D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates