Subscribe News Feed Subscribe Comments

Börjar med en liten uppdatering om polisen som jag skrev om igår: Dom sökte en man som försvunnit från malmudden tydligen. Han hittades i morse på ormberget som är nån km härifrån :) Han lever ^^

Hade praktik idag, var en lugn dag =) skönt som bara den. Fortfarande sjukt trött efter medicinen, eller så sover jag helt enkelt för lite. Har äntligen tagit tag i matten, inte en aning om hur jag ska fixa provet men jag gissar att plugg kan vara en bra idé. Ikväll är det träning, som jag inte borde vara på. Har sjukt ont i min hals, men jag har inte rört mig på två veckor och nu är det verkligen dags :P Jag och Harila ska promenera dit, sen ska hon och hälsa på sin kompis som bor rätt nära hallen. Elisa goes hurtig, jepp.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates