Subscribe News Feed Subscribe Comments

Nu har jag börjat få lite ordning på min blogg, får se hur länge det dröjer innan jag orkar göra klart, just nu är jag iallafall gode less-.-

Vad idag och tog vaccinet. Började med att köa i två och en halv timme, inget jag hade räknat med så jag hade inte tagit speciellt varma kläder. Jag ju säga att mina tår var som tio isbitar när jag slutligen kom in :P Sticket kändes knappt, dock har jag rätt ont i armen nu, är jobbigt att använda den och så. Lär dock försvinna om någon dag bara :) Känns skönt att ha tagit det nu, får se om det blir att ta en till senare. Efter att ha tagit vaccinet gick jag och mamma på stan en stund innan vi tillslut for hem. Sen har jag inte gjort någonting, jag har inte orkat. Sjukt jobbigt att göra saker när ena armen värker. Men men, nu slipper jag den influensan iaf =) Känns skönt.

Ska plugga lite nu sen sova, natti!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates