Subscribe News Feed Subscribe Comments

Var öppethus på skolan idag :) Vaknade kvart i nio och tänkte: Men gud va skönt! Det är lördag, jag kan sova hur länge jag vill : ) Men plötsligt var klockan kvart över nio och jag kom att tänka på: FAN ÖPPET HUS!! Skulle gå hem ifrån hel. Pappa var dock gulligull och skjutsade mig och Elli dit, så jag slapp stressa ihjäl mig :) Skönt! Under någon timme satt jag tillsammans med några andra från min klass och pratade om lärling :P Kan ju inte påstå att jag snackade över mycket, känns som om jag inte kommit in i det där med lärling riktigt än, allt är ganska nytt. Trevligt var det iaf! Satt och stack i låtsas armar ett tag också, grymt kul ;) Harila har lovat att jag ska få öva lite på henne, eftersom hon älskar allt som har med nålar och sprutor att göra!.. om det vore så bra x) Nåja, efter att jag slutat virrade jag runt ett bra tag på skolan innan jag slutligen drog mig in till stan. Gick först in på Stadium och skulle köpa en farsdagspresent åt pappa som var slut.. :( Sen gick jag av misstag in på Bikbok och hittade självklart!!! klänningen som jag ville köpa i sommar. Ni skulle bara veta hur mycket jag ångrade att jag inte köpte den, hade inte pengar då. Det hade jag inte idag heller egentligen, men som tur var hade Harila hämtat ut 500kr som hon skulle ge till mina föräldrar för flygbiljetten :) Och den fick jag låna! Mahahaha!! Äntligen, jag är överlycklig! Jag lägger upp en bild på den ;D Och fan om ni inte tycker den är snygg.. ;) Det blev iallafall inget gymkort, klänningen var intressantare. Blir gymkort nästa månad ist, och då SKA jag köpa det. Ikväll blir det en slökväll :)))) Rätt skönt faktiskt. Ska snart käka pizza, sen funderar jag på att ta mig en varm skön dusch eller hoppa i badet, vi får se. Sen ska jag mysa i min morgonrock hela kvällen=) Ciaaao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates