Subscribe News Feed Subscribe Comments

Jag var inte så smart igår, tränade ju fastän jag hade ont i halsen igår, vilket säkert är en orsak till att jag har ännu mer ont i halsen idag. Stannade hemma från praktiken, vill inte smitta ner de stackars gamligarna, som säkerligen har 100 ggr sämre imunförsvar. Låg i sängen till tolv innan jag gick upp för att plugga matte B! Kul dag? nja.. Jon kom iallafall förbi vid två nån gång, tanken var att han skulle hjälpa mig med matten, men när jag visade han vad vi skulle göra såg han också ut som ett frågetecken. Trevligt med lite besök iaf, och tack för att du försökte ;D När han hade åkt fortsatte jag plugga till typ fem, nu har jag så gott som gett upp. Jag kommer säkerligen få IG, sen kanske jag får mer hjälp och får G på omprovet :) Vi får väl se. Jag måste göra det iaf, om jag inte är febrig.

Har blivit sugen på att skaffa gymkort igen. Kommer tyvärr bli på nautilus eftersom jag måste betala hela själv, har inte råd med ett annat -.- Kommer förmodligen bara använda det 1-2 ggr i veckan, men det kan nog vara värt pengarna ändå. Just nu har vi bara cheerleading en gång i veckan också, jobbigt att träna så lite. Jag älskar att springa på band, speciellt på vintern när jag inte vill springa utomhus, hatar att springa när det är kall luft. Harila ska också skaffa, annars hade jag aldrig orkat. Bättre om man är två, vem orkar åka själv? Inte jag iaf x)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates