Subscribe News Feed Subscribe Comments


Kom precis hem från Elli coh fick en väldigt trevlig överraskning, internet fungerar nämligen :D Haha, hade varit ganska bra att vara utan internet ett tag dock. Jag som hade tänkt skaffa mig gymkort och allt i helgen. Tur att jag planerade det, nu måste jag ju göra det också. Jag ska alltså göra ett försök att inte nörda ihjäl mig ;) mahaha.
Imorgon blir det öppethus, är väl inte direkt jätte pepp på det. Vi ska snacka om hur det är att gå lärling men jag har ju just börjat ;O Har inte en aning om var jag ska säga x) Haha men men, vi skulle vara i små grupper, så det löser sig nog! Är lediga på måndag eftersom vi är där i morgon, skööönt!

Elli fick sin födelsedagspresent idag, hon fick den lite i efterskott. Hon fyllde nämligen år 22 september (a) Haha, bättre sent än aldrig :P Hon fick en fotobok som jag gjort, hon såg ut att gilla den :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates