Subscribe News Feed Subscribe Comments

Söndag suger

Helgen har varit toppen, bortsett från det som sabbades i fredags och min allergi. Tänkte börja med att berätta om allergin -.- Har börjat använda något medel mot acne, som jag verkligen inte tål. Detta visade sig dock först efter några dagars behandling, nämligen i fredags. Fick smått panik eftersom jag hade festen på kvällen. Lyckades sminka över skiten och brydde mig inte om det, meeeen........... på kvällen började det klia, klia och klia och ville inte sluta -.- blev alltså ännu rödare. På lördagen var det ännu värre, såg ut som om jag somnat i ett solarium eller något. Än en gång lyckades jag sminka över skiten. Idag är det ÄNNU värre, jag håller på att klia ihjäl mig och det har satt sig på ögonen, jag vill verkligen inte åka och sitta på jouren i flera timmar så jag ska försöka överleva dagen x) Jag HATAR det. Jag och Harila skulle egentligen till Bodens badhus Nordpolen med lite folk men det sket sig, Harila är sjuk och jag får inte doppa mitt ansikte i klorvatten, kan ju vara lite svårt att undvika på ett äventyrsbad ;) Skönt att vara hemma iallafall, ska inte klaga.

Igår var vi på fest hos några i stan, var sjukt trevligt :) Drog vidare till en annan fest där Kim var, det var en väldigt lugn fest, vi körde ett ölspel, pratade med folk sen for vi tillbaka :) Var där i nån timme innan vi tillslut gick till skurholmen till Solos kusiner och umgicks en stund =) Drog hem runt ett, halv två kanske, var trött coh behövde sova eftersom vi skulle till Boden idag. Blev dock inte mycke sova, först ringde en som var på festen i fredags, låg och pratade med han en stund innan jag la på för att sova, just när jag lagt på ringde Danne, så jag somnade runt fyra kanske x) Nåja, det var trevlig såå (:

Jag känner mig smått dum... Facebook ändrade tydligen sidan där man loggar in samma dag som jag började använda den nya datorn. Jag trodde att det var datorn som var skum, tanken slog mig aldrig att facebook kanske hade ändrat sidan x) Det var först idag som jag fattade det. Vet dock att dom har ändrat mycket på sidan, men ja.. -.-

Denna dag suger. Jag är inte bakis, vilket jag egentligen borde ha varit både idag och igår. Jag sov alldeles för länge som alltid idag. När jag väl vaknade märkte jag att mina ögon var svullna och kliade.. Gick och skulle göra mackor, då fungerade inte brödrosten. Slog lite på den och den fungerade tillslut. Satte i två mackor och gick och satte mig vid datorn i väntan på att dom skulle ploppa upp. Helt plötsligt går brandlarmet igång och jag blir halvt döv. Springer och stänger av det, går in till köket som luktar uppbränd macka och är alldeles rökigt. Tar upp mackorna med en tång och sätter dom i en plastpåse för att kunna slänga ut dom. Inte smart eftersom dom är för varma och plastpåsen smälter så mackorna far på golvet. FÅr iallafall ut dom och vädrar ur köket. Sätter mig sen och slappar framför datorn igen. Hör efter några min att detr smäller till i köket, då var det kattungarna som petat ner en nålburk i golvet så alla nålar låg spridda. SMÅTT IRRITERANDE!! Vissa dagar ska man verkligen inte lämna sängen, idag är ett bra exempel på det -.-

Jag lägger upp bilder från helgen ikv ;P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates