Subscribe News Feed Subscribe Comments

Fredagkväll

Igår blev en rätt virrig dag. Började med att jag ringde till jobbet för att höra om jag borde komma eller inte, de tyckte att jag skulle stanna hemma eftersom jag har ont i halsen. Så blev det också, jag stannade hemma, tog mig upp ur sängen vid ett nån gång -.- Vid tre skjutsade vi syster till flygplatsen, blev dock att åka och hämta henne direkt vi hunnit hem eftersom hennes plan blivit överbokat och hon fick 3000kr om hon tog ett senare plan ;) Det var jobbigt att säga hejdå iallafall, hon ska bo i Malmö i tre månader så det kommer inte bli liiiite tomt hemma. Hon verkar iallafall inställd på att flytta tbx till Luleå igen sen=)

Bestämde direkt jag kom hem med Elli att vi skulle sitta och se film och tröst äta hos henne, så blev det dock inte. Harila ringde och de skulle träffa några på bergviken och sen dra till bergnäset. Jag och Elli hängde på så runt tio cyklade vi först till bergviken för att möta dom, sen vidare till bergnäset där det var party. Träffade massa trevligt folk:D Elli och Jossan hem efter ett tag =/ Jag och Harila stannade kvar ett litet tag innan vi cyklade in till stan för att käka på MAX<3 :D Sen for vi till bergviken och började se film innan vi slutligen drog hem ;) Trevlig kväll blev det iaf ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates