Subscribe News Feed Subscribe Comments

Har precis tagit mig upp ur sängen-.- Har dock hunnit diskutera en sak med min mor. Vi ska höra med mormor om min katt Kickan får flytta till henne, vilket borde vara några problem. Anledningen är att hon varken accepterar Sigrid eller kattungarna, hon fräser direkt dom kommer i närheten. Dessutom älskar hon att vara ute och vi misstänker att hon är född ute. Hon kommer in för att äta och för att sova, om jag hämtar in henne. Mormor bor ute på landet så det kan inte bli så mycket bättre. Jag hoppas hon får komma dit för jag vet inte hur länge vi kan ha kvar henne annars ;/

Fick även veta att den svart-vita kattungen är min bara min:D Och att Linn ska ha med sig den svarta. Eftersom den svart-vita är min fick jag döpa den och den heter nu Tindra :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates