Subscribe News Feed Subscribe Comments

Idag var det skola, igen. Vi fick nån lista på saker som vi skulle visa ettorna, typ en rundtur i gymnasiebyn x) Efter det slutade vi, då var klockan typ elva :) Träffade Elli påväg hem så hon hängde på och vi gick på stan en stund, vi hittade skooor :D Likadana fast jag ska köpa svarta och Elli kanske köper bruna. Galet snygga iallafall, så jag köper dom i morgon. Efter stan drog vi hem och bakade en tårta, då dök även Harila upp :D Och lite senare även Emil :) Det var jätte trevligt! Käkade sen middag, det tog galet länge med tanke på min mun.............. Sen drog jag iväg till Mia! Vi for på en rätt lång men härlig cykeltur innan vi till sist drog hem till henne igen :) Nu är jag hemma och ska snart ta en låååång dusch! (dvs tills vattnet tar slut..)

På fredag blir det Piteå, på lördag 19.00 är det tydligen tryout i cheerleadingen. Hade tänkt satsa på A-laget men det blir B eftersom jag inte pallar göra en ramsa och en dans, det sög. Har 4dagar på mig, inte ens chans att jag lyckas :S Huvva. Nåja! Ni får en vacker bild på mig, Elli och Harila som togs före muckfotot i nian. Duschen väntar, ciaaaaooo;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates