Subscribe News Feed Subscribe Comments

;O


Fredag- lördag blev det att dygna ;) Och vi lyckades!:D Kvällen började med att jag, Elli och Harila gick och mötte Jossan, William och Emil. Vi köpte det vi skulle ha inför natten innan vi drog hem till mig. När vi kom hem upptäckte vi att internet lagt av igen -.- så vi kunde inte använda spotify-.- Blev att lappa ihop en egen lista av musiken alla hade på telefonerna vilket funkade rätt fint ;) Runt halv ett skulle de till hertsön så vi följde dom dit innan vi gick hem igen och dansade :') Helt sjukt kul. Runt fem på morgonen började vi se film, jag diskade dock ist för att hålla mig vaken.. x) Sen hände inte så mycket mer, vi satt och snackade och sånt. Måste erkänna att timmarna runt 06.00 var riktigt plågsamma, men det gick. När klockan var runt halv tio började vi se Hotel Rwanda och efter den drog vi in till stan. Påväg till stan jag jag förbi sommarjobbet och hämtade intyget, jag är jätte nöjd ;D

Tappade även rösten igår, konstigt med tanke på att jag egentligen inte mår dåligt. Bara att jag inte kan prata ;O Skulle ha åkt till Lillpite idag, men om jag inte kan prata känns det rätt dumt. Jag längtar verkligen dit, jag får åka när jag blir frisk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates