Subscribe News Feed Subscribe Comments

Gokväll

Jag är sämst på att uppdatera känner jag och jag har bloggtorka, känner jag -.- Men jag gör ett försök ;)
Spenderade tisdag och onsdag med herr Anders som reste hela 6 mil för att umgås lite :') Det var super trevligt! (jag lägger upp en bild på honom och Tindra)
Igår, när Anders satt sig på bussen drog jag hem för att slöa. Elli slutade dansen nio så jag bestämde mig för att dra dit runt halv elva. Det var mysigt och det slutade med att jag sov över där ;D Första gången jag sov där btw, lite illa med tanke på hur galet mycket vi umgås och eftersom hon bor på min gata och vi känt varandra i en massa år. ;O Men men :D Ringde min mor när jag vaknat eftersom jag länge tjatat om att måla om mitt rum och kom på att jag och Elli kunde gå och köpa målafärg och göra det. Hon kom helt plötsligt med förslaget att vi skulle köpa nya tapeter xD Såå när hon slutade for vi till några ställen och tittade på tapeter, resultatet blev en burk röd färg x) Ska dock beställa en fototapet när vi hittat en snygg ;D Så i morgon målar jag om mitt rum så det blir knallrött (om man kan säga så?), sen far jag till mormor på eftermiddagen och kommer hem på söndag ;D Skolan börjar på måndag och jag ser konstigt nog fram emot det, dock endast pga kompisar;)<3
Hejdå från mig!

1 kommentarer:

Anders sa...

Han den där Anders ser ju riktigt gay ut! :)

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates