Subscribe News Feed Subscribe Comments

Vaknade 6 i morse, smått jobbigt med tanke på att jag inte somnade förren ett tiden. Men det gick ;D Och som tur var hade vi ju inte en allt för jobbig dag idag. Det jobbigaste var tandläkaren som jag var hos 07.50 -.- Nu är min mun full med järnskrot, mindre snyggt kan jag säga x) Men ska man vara fin får man lida pin, som man brukar säga-.- Harila var lite lagomt road där hon satt, tack för att du följde, än en gång :D Jag har galet ont nu också x) Blir att käka flytande i några dagar nu. Nåja, skolan gick fint, vi fick scheman sen slutade vi typ. Jag gillar mitt schema, slutar 11.10 varje fredag. Mindre trevliga måndagar då jag slutar 16.40... nåja.
Hittade igen nån sak som vi gick utanför Ullevi före Madonna, man kan beställa flygfoton från konsterten så jag ska göra det ;D Ciao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates