Subscribe News Feed Subscribe Comments

Halloweenfest

Jag hade verkligen sjukt kul igår, var massa roliga människor och sånt. Men nu, dagen efter har jag insett att det verkligen spårade ur. Vi var först för lite folk, så vi drog hit lite fler. Detta ledde till att dom ringde typ alla sina kompisar och sa att det var fest, FASTÄN vi bad dom låta bli. Tillslut var det massa människor här, på tok för många. Jag hade koll inomhus, folk skötte sig snyggt, ingen spydde ens eller något. Enda felet här var att några rökte på inne på våran toa. Kom igen killar? Förutom det var det många som snodde sprit, som alltid. Glömde ha koll utomhus, vilket självklart lett till att våra grannar är arga på oss. Några kastade sönder grannens/grannarnas pumpa/pumor? Visst, en sån liten och säkert kul grej. Men tänk på småbarnen som suttit i timmar och fixat sin pumpa som dom är jätte lycklig över, varför kan man inte unna dom lyckan att få ha den stående över halloween? Nu måste vi lägga ut 200kr för att grannarna åkt runt hela luleå för att få tag på en ny pumpa. Så sjukt omoget. När festen slutade runt två var det rätt lätt att få ut folket, fick hjälp av Solo, Krille och Alex som drog ut några killar från toan.

Jag fattar verkligen inte, om man är bjuden på en fest, är man inte nöjd över att man blivit bjuden då? Kan man inte ha kul utan att sabba och göra folk besvikna? Detta var sista gången för mig att ha fest, tyvärr. Det mest tråkiga var att jag vet vilka många av dom som sabbade och rökte på var, jag har ingen respekt alls kvar för er, liksom många andra på festen inte heller längre har. Jag avslutade redan två, och det är jag glad för. Nästa fest jag kommer ha kommer jag ha med folk som jag känner, jag kommer aldrig mer göra misstaget att släppa in massa okända. Det märkliga var att jag visste vilka många var, men jag hade fan inte kunnat tro att dom skulle röka på inne på vår toa eller gå runt och störa grannarna.

Tack Rebecca Harila och Elli som hjälpte till att fixa till huset före, tack Harila för att du hjälpa mig och städa flera timmar på natten. Tack Daniel Malmström för att du fanns där strörre delen av kvällen, det kändes tryggt, jag hade inte velat ha festen utan dig, sjukt kul att lära känna dig lite :) Tack Solo, Krille och Alex som hjälpte mig få ut de sista människorna från festen, jag hade inte klarat det utan er. Tack till Elin, Linnéa Fjällström, Emma J, Linnea Svallfors och Carro för att ni höll koll och sa till mig när det var något som hände. Utan er hade det aldrig varit något fest, jag hoppas ni fick en bra kväll :)

Det var allt för mig

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates