Subscribe News Feed Subscribe Comments

Dator -.-

Sitter på datorkunskapen nu -.- Nyss haft utvecklingssamtal och slöat lite i korridoren för att lyckas missa liiiite av datan, men jag misslyckades. x) Dator är sämst, fick dock veta att jag har chans till MVG, vilket borde ha gjort mig pepp. Men icke ;) Har vart en slö dag idag trots att den är lång. Var någon från kyrkan i skolan på morgonen och vi gjorde nån kortsak, det var nice.

Jag var med Fanny igår, vi drog till TA och köpte tre wienerbröd. Det var super trevligt :D Drog sen hem. Snackade lite emd Elli och städade på kvällen. I morgon är det matteprov så jag har en väldigt kul eftermiddag attt se fram emot ;) I helgen blir det kanske att vara med Kim och Ville på svartöberget eller Gültza(stavning?). Förhopnningsvis med Elli också^^

Jag bloggar säkert ikväll igen, känner att jag slöat till med både blogg och bdb lite smått.. ;P Ciao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates