Subscribe News Feed Subscribe Comments

Torsdag och fredag!

Igår var det NP i engelska, läs och hör. Satan vad första saken i läsförståelsen var :S Kunde typ inget. Efter NP hade vi en väldigt oseriös engelska lektion ;) Haha det var faktiskt kul, vi körde nån ritsak på tavlan. Efter skolan blev det en heldag med Rebecca, vi färgade hennes hår och slingade mitt lite men mitt syns inte så mycket men jag är nöjd :) Hennes blev fint :D Lägger upp en bild på det nedanför. Köpte även shorts som jag också lägger upp bild på ;D Köpte dom på Cubus för 249kr, svin sköna. Vet inte hur länge jag spanat efter sånna ;)

Idag slutat vi tolv efter våran som vanligt oseriösa omvårdnadslektion! (någon som vill protestera?..;)) Efter stan gick jag, Martina, Linnéa och Emma på stan en sväng! Då köpte även Linnéa jeans shorts. Jag blir så avis när jag ser alla som bara kan shoppa upp sina pengar, medans jag måste spara. Det suger! Men jag kommer glädjas åt det i Mallorca. Inte sååå länge kvar nu, och shises va mina fina vänner kommer få höra mitt Mallorca tjat, som redan satt igång. Har kommit på tre saker som jag ska kolla på!:
Väskor
Skor
Kläder (of course)
Men, jag har ett svagt minne av att det fanns mycke skor och väskor i Mallis. Speciellt på marknader :) Så det kan bli intressant.
Men nu tillbaka till dagen. Elli kom till Smedjan när hon slutade, sen drog vi till mig och bakade kladdkaka, mums! Hon drog hem nyss för att dra vidare på dansen :)
Mamma har lovat att köpa ett paket mango sorbet åt mig, vilken lyx va?;) Så jag ska sitta och smaska i mig ett sånt paket ikväll! Förhoppningsvist inte hela.
I morgon blir det att träna och sen vara med en massa folk hos Tony på kvällen, han fyller år :) Det blir nog en trevlig kväll!
Hejdå folk ;D

Färgning på Rebacca :D....




..och resultat! Hon är inte röd längst ner, hennes röda tröna som får det att se ut så.


Mitt hår, inte så stor skillnad som ni ser. Lägg märke till mitt svinheta alldeles för litet linne (;

Ellipelli som jag var med idag, smsar som vanligt (;

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för att du röstade på mej ! ;D

/ http://annaahellgren.blogg.se

Anonym sa...

sv: Tack ! Dom flesta tycker faktiskt det :)

http://annaahellgren.blogg.se

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates