Subscribe News Feed Subscribe Comments

Helg :D

Så sjukt bäst helg detta är xD Haha. Först var jag med gänget i klassen igår, vi roade oss rätt bra ;) Med vad får ni bilder på sen! höhö. Det var iallafall svinit trevligt : )

I dag: Kvällen började tjorvigt, men slutade underbar;) Jag och Elli drog in till stan för att möta Harila, Alle, Oskar, Jon och Amanda. Sen drog vi på Luleå crusing, så sjukt roliga människor. Träfade bland annat Nathalie från klassen, trevligt trevligt;D Träffade även några från Harilas klass som vi ska gå med på ormbergsmilen, och festa med i sommar. Det var iallafall bra drag där så vi roade oss en heldel. Sen drog vi till svartöstaden för att träffa Jens, Tony, Pia, Hilda, Niklas, Linnéa och Lisette. Där blev vi uppätna av myggorna så vi for ganska snabbt x) Drog sen till Harila där vi skulle hämta hennes moppe, men vi blev lata och stannade kvar där. Det har iallafall varit en toppenkväll :)

Mamma berättade nyss att hon snackat med min syster, verkar bli endel party i Mallorca med. Det blir skooooooj!

I morgon ska jag dela ut reklam för föreningen med Victoria i laget : ) Ska bli trevligt att gå med henne, men fuck va jobbigt att dela ut reklam i flera timmar. Men allting går.. x) Sen blir det att gå ut och käka med mamma och pappa! Jag kommer inte träffa pappi på två veckor när jag åker, saaaakna ;/<3

Nu ska jag sova, men ska först säga: GRATTIS PÅ ARTON ÅRSDAGEN JOCKE ÄLSKLING :D <3 Godnatti ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates