Subscribe News Feed Subscribe Comments

Helgen blev jätte bra :) Slöade fredag, tränade och umgicks med folk på lördag, mysdag med harila på söndag. En snabb sammanfattning ;) Jag och Harila roade oss med att slinga våra hår, igen ;) Jag känner mig svin dum, för Jocke fyller år 30 maj, och jag åker till Mallorca 5 april. Igår smsade hans mamma och frågade om jag ville komma ner helgen. Jag som inte ens tänkt på att det är just hans arton års dag-.- Men men, det ville jag såklart. Hon sa att det skulle komma släktingar och sånt dit, vore svin kul att träffa dom. Men så kommer vi då till problemet: Mallorca några dagar senare, och jag hittar inga billiga flygbiljetter :( Får vi inte tag i billiga kan jag inte åka. Men jag får hoppas på det bästa :) Smått surt att missa sin pojkväns 18 års dag.

Igår åskade det :D Trodde Rebecca skämtade när hon sa det eftersom det var så kallt ute. Men det gick verkligen åska, haha. Ett tecken på sommar <333
Ska sluta skriva nu, ciao!:)


When reality becomes better than dreams..

1 kommentarer:

HANNA sa...

haha å så haru den osminkade bilden på mig där. nämen du var iaf otroligt söt på den :)<3

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates