Subscribe News Feed Subscribe Comments

Måndag

Har precis kommit hem, blev en kväll ute med the old gang :) Svin trevligt :D
Måste berätta, pajade min rygg i helgen så jag har mest legat. Skulle lyfta upp en tax från golvet och det misslyckades xD Haha, så jag klagar en hel del. Köpte även en ny klänning i fredags, en vit sak. Jätte fin tycker jag ^^

Det som händer i veckan: Vara med Lisa i morgon, ute träning med laget på onsdag. På fredag får jag tandstälnning sen ska jag vara med några i klassen, grilla eller något hoppas jag^^ På lördag ska jag först på Ellis dansuppvisning och sen ska vi mest troligt vara med gamla gänget =) Lär bli en trevlig vecka! Jag tror det var Linnéa idag som kom på att jag åker nästa fredag, inte trosdag. Tack tack xD Haha. Godnatti!
(på bilden ser ni mormors hund Vilma)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates