Subscribe News Feed Subscribe Comments

Onsdag!

Hello :) Idag har det hänt rätt mycket.. faktiskt.

Började med att jag kom till skolan, typ tjugo min för tidigt -.- Som tur är kom Mia efter en liten stund ^^ satt och pluggade till provet som började nio. När vi var klar med provet fick vi sluta, underbart ^.^ Drog på stan med Emma, Mia, Linnéa och Martina en stund, de fikade och så ;P Sen drog jag hem, väl hemma ringer mamma och frågar om jag ska med till Akvariumcenter, jag följde med eftersom jag ändå skulle lämna in min ål. Sååå jag gjorde det x) Påväg hem visade jag mamma en svullnad som jag har på armen, så hon körde till vårdcentralen där vi fick vänta länge -.- Dom satte på någon smörja och något stort plåster som jag ska ha några dagar till inflammationen är borta.
När vi kom hem käkade jag och for iväg med Elli till Mode & designs modevisning. Den var bra, Fanny var med=) Vi träffade även Anna och Linnéa där;D
Sen drog jag och Elli till hemmakväll där vi hyrde två filmer och köpte två chipspåsar. Körde sedan hem, nästan hemma fick vi syn på en man som låg på trottoarkanten helt däckad, men han rörde sig lite. Körde iväg en bit och ringde hem till pappa som sa att vi skulle ringa polis. Mannen började gå men vinglade jätte mycket så det var lite scary. Vi ringde iallafall polis och dom skickade dit en bil, vad som hände sen vet jag inte.

Under kvällen var jag, Elli, Jens, Tony och Lisette hos Elli och hade film mys^^ Hade egentligen tänkt dra upp på berget och grilla men vädret har varit så sjukt konstigt ;O Ibland sol och fint och ibland regn, så det fick bli en innekväll ;p Det var jätte trevligt iallafall! Ska snart lägga mig och sova, i morgon far syster iväg på först Cheerleading SM och sedan till Mallorca ;P Träffar henne om två veckor, i Mallorca. Nåja, blir galet tomt utan henne hemma ;O Men allting går! Godnatt gott folk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates