Subscribe News Feed Subscribe Comments

Ellipelli

Hade praktik idag, klev upp 06.10, deeet var tungt! Mamma skjutsade mig till malmudden, gick till mia ett tag innan eftersom jag var framme redan 07.15. När jag började gick vi runt lite hos folk, sen var det lunch och sen möte. Det var det tråkigaste möte jag någonsin har varit på, vet inte huuur många gånger jag höll på att slumra till, och jag drack två glas apelsinsaft. Såå jag höll mig plågsamt vaken. Sen var min handledare bäst och lät mig sluta 15.12 och min buss gick 15.13, taaajming :) Har sen bara suttit och slöat, tittat på top model och käkat kladdkaka<333 Ikväll blidde det att vara med Ellipellipling, grr. x) I morgon går jag bara till lunch! Skönt ska det blir, sen ska jag vara med människor efter. Blir förmodligen att käka lunch på praktiken och sen dra in till stan, utan pengar ;P Wish me luck! Hejdå gott folk=)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates