Subscribe News Feed Subscribe Comments

Rebecca , det är dags att komma hem nu (a)

Hehe, praktik idag! :D Shises vad tiden går fort när man är där. När jag vaknar vid sex på morgonen tänker jag alltid: Herregud, ska jag palla 9 timmar? -.- Men ja, det går fort ;) Och alltid kul. Var hos en läkare idag. Jag är faktiskt glaaad=) Men en sak är lite jobbig: jag ska käka B12 tabletter hela livet, shises ;O Men jag måste. Här kommer några positiva saker! Jag kan tävla på lördag om jag inte blir sämre :D Så länge jag inte har feber och inte känner mig hängig. Jag är pigg nu, så jag hoppas att det fortsätter på denna väg ;) Något annat positivt är min rygg :D Jag kommer kunna fortsätta med volter<333 Sååå en vacker dag ska jag kunna flickis ;) Jag ska dock gå till en sjukgymnast som lär mig övningar som gör att jag tränar uppp ryggen, det är bra.
Ikväll är det träning 20.30 men jag får inte vara med, men jag ska kolla iallafall;) I morgon är man ledig :D Ska träffa Elli en stund då jag har varit hos tandläkaren=) hejdå!<3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates