Subscribe News Feed Subscribe Comments




Jag har svårt att skriva här nu, för jag är inte på humör och då vet jag inte vad jag ska skriva ;p Men! Jag gör ett försök.

Handlade lunch idag, detta ska jag käka några dagar nu: Potatisbullar, lasange, köttfärssås och spagetti, någon pasta sak, pizza, soppa. Mums :) Jag köpte saft också, apelsin ;D
Idag var jag på praktiken, att jag är lite förkyld är inte uppskattat av vissa personer, trots bra handhygien och sånt tydligen. Men min handledare säger att jag ska vara där ändå, så jag är det^^ Jag vill vara där.
Idag gick jag med Mia, roligaste dagen hittills :) Vi tog en sväng till Willys på en rast, jag köpte maryland kakor och hon köpte glass. En gubbe höll på att skrämma ihjäl mig när jag och Mia klev ur en hiss, herregud-.- Jag hade inte sett honom. Jag är jätte rädd att inte vara nog frisk för att klara av tävlingen, men jag SKA! Jag vet inte vad jag tar mig till annars :S Mitt huvud är ont hela tiden, det är det värsta. Får förhoppningsvist komma till en läkare i morgon, så dom får se varför det gör så satans ont. Men men, man kan bara hoppas på det bästa=) Nu ska jag äta, potatisbullar. Lite bilder från kvällen med gamla gänget ovan! Hejdå^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates