Subscribe News Feed Subscribe Comments

Skärtorsdag :)

Slutade efter lunch idag, fan va skönt det var :) Mia hade inte praktik samtidigt som mig idag, så fick sitta en timme på praktiken innan jag började-.- Well, planerna var att var med Kim och Ville efter skolan. Det sket sig dock då vi kom fram till att vi glömt fråga Kim om han var på, tyvärr jobbade han till 22-.- Istället för att träffa dom roade jag mig med att käka lunch, städa hela köket (vilket inte syns längre-.-) och träna en timme, hemma. Det blev rätt trevligt, fast jag hade gärna träffat folk istället;) Snart vill jag vara med the old gang, i Tonys stuga ;O
Har förresten kommit fram till att det är min otursdag idag. Spillde först ut en massa saft över soffa och golv och mina kläder, sen kladdade jag ner mina kläder igen -.- Jag vill inte veta slutet på denna dag x)

Här kommer en bild på mig och Harila när jag, hon, Jenny, och Elli gjorde ett engelskarbete :)

1 kommentarer:

hanna sa...

haha söööta ni är ;>

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates