Subscribe News Feed Subscribe Comments

Tisdag

God kväll :) Ögonfransarna sitter på plats och jag kan fortfarande visa mig utomhus, rätt nöjd faktiskt :)
Idag hade jag praktik som vanligt. Jag bestämde mig för att åka på den, vill inte riskera att måsta ta igen -.- Mellan bilden och praktiken gick jag och Mia en sväng på stan, provade lite kläder och så. Jag köpte även present åt mamma som fyller år idag. Grattis mamma :D <333

Efter praktiken for jag hem och åt, sen for jag iväg på träning. Vi kom som vanligt inte in i hallen så det blev uteträning. Jag hade ingen jacka så jag fick låna Hannas, tack gumman<3>
Efter träninge for jag hem, utanför vårat hus satt Anna och hennes mamma på min moppe^^ Anna skulle prova den eftersom hon ska köpa en egen:) Stod och surrade med dom en stund innan jag gick in och käkade tårta med familjen och några gäster.

Det var denna dag, snart ska jag gå och sova. Upp 6 i morgon. Godnatt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates