Subscribe News Feed Subscribe Comments

Måndag!

Haft praktik idag :) Började 12 men vaknade 9 av att telefonen ringde. När jag la mig för att sova igen var jag klar vaken.. varför?-.- Nåja, jag släpade mig upp iallafall. Hemma var även mamma som är ledig på måndagar, så hon föreslog att vi skulle fara på stan en snabbis och så blev det:) När vi var klara var klockan 11.50 så det var bara att åka till praktiken. Min handledare var sjuk så jag fick gå med en annan, dagen gick jätte snabbt som vanligt ;O slutade fem. Jag promenerade hem eftersom vi bara var typ 2 km hemifrån. Dagen i morgon blir skit konstig, det står på mitt schema att jag är ledig men på schemat i lokalen står det att jag går 07.45-12-45, hur går det till?;O Jag har ju bild till tio. Ev. börjar jag ett och slutar fem. Blir att springa på stan och köpa något till mamma som fyller år före jag börjar isf. Hoppas att jag slipper fara på praktiken iaf.. x) Men.. jag trivs faktiskt fint där :)
Jag saknar gänget i klassen, har knappt snackat med några av dom sen praktiken började. Det suuuger ;/ Men snart börjar skolan igen och det blir fint :)

Ikväll blir det att vara testdocka till syster, hon ska börja sätta fast lösögonfransar på folk så hon ska sätta dit nå jätte långa på mig x) haha, hoppas det blir snyggt bara, så jag vågar lämna huset ;D

En sak som jag glömde skriva igår är att min far åkte ner till västerås under lovet och köpte två kajaker ;D Så äntligen har vi dom. Bara längtar efter att kunna paddla till öar för att grilla och bada i sommar :) Men men, nu ska jag sluta skriva. Hejdå ;D



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates