Subscribe News Feed Subscribe Comments

Valborg!:D

Det blev en trevlig valborg trots allt :) Svullnaden gick ner rätt mycket under dagen så jag har kunnat börja käka igen, och pratar rätt normalt. Vid 18 tiden fick vi gäster, så vi käkade tacos. Runt 19 skulle dom ner till brasan och jag bestämde mig för att gå med dom dit och kanske vara där ett tag och så blev det. Gosh va skönt det var att komma ut och röra sig efter att bara ha legat i två dagar. Träffade lite folk som jag kände där också, de flesta var smått förvånade över att jag tagit mig ut fastän jag sagt bestämt nej tidigare idag. Men men, gick runt där med familjen ett tag innan vi gick hem och käkade tårta^^
Jag hoppas att ni som jag skulle ha varit med idag fick det trevligt fastän jag var dum och inte följde med ;O Vet att Harila iallafall skulle till Piteå så du har det nog götti ;) Jag träffade din syster btw!
Lägger upp en bild som är tagen på stranden nedanför våran stuga :) Sommar<333

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates