Subscribe News Feed Subscribe Comments

;O

Panik -.- Satt och snackade med mor och far när vi käkade. Så sa mamma att hon skulle jobba på månad och vara ledig på tisdag istället. Jaha okej, varför det? frågade jag. Fick som svar att hon ska med mig till sjukhuset. Veckan efter är ju det?! ;O trodde jag ja! Jag ska opereras i munnen på tisdag, jag är livrädd -.- Lika bra att jag trott att det är veckan efter eftersom jag ändå bara skulle ha oroat mig. Jag vill inte -.- Men jag måste, och skönt att göra bort tandställningsskiten. Så gott folk, på tisdag är inte jag i skolan, då ligger jag i sunderbyn och blir opererad i munnen. Förhoppningsvis är jag så borta att jag nästan ser rosa moln, eftersom jag får lugnande x) Någon som är avis?... :D
Nåja, annars är allt finemang med mig ;) Ut med Elli ikväll! Hejdå :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates