Subscribe News Feed Subscribe Comments

Många bilder :)

Känner för att lägga in lite bilder, så här kommer det lite! (många har säkert redan sett dessa)



Linnéa, Emma P, Jag, Mia och Martina:D

Jag och Rebecca Harila i backen ^^


Jenny, Rebecca, jag, Elli och Carro med klasströjorna :)


Rebecca, Alle, Jenny, Elli, Isak, Tony, jag och Ricke ;D
Jens tar kortet x)

Jag och syster Linn på DM 2008 :D


Elli och jag just före jul :)

Linnéa och jag ^^

Lagkväll hos Olga före jul nån gång xP


Jag, Rebecca och Carro gick på stan :)

Vaknade runt tolv idag, helt sjukt va skönt det vara att sova i natt ;O Haha, jag la mig elva i går kväll och har sovit som en sten. Jag duschade iallafall när jag vaknade, tog mig ganska länge att få ut trasslet från gårdagen. Men skönt var det när jag var klar:) Bestämde mig för att baka men fick erbjudandet av Lina att komma och baka kladdkaka med henne och Sara ;) Så jag gick dit och vi åt palt och vääärldens godaste kladdkaka<3>
I morgon är det praktik som gäller, 12-21.30. Lär bli en jobbig dag ;/ men tiden går så fort på praktiken så det lär gå fint.

På fredag kommer Jocke=) På lördag blir det att fira Lisa och på söndag blir det middag hos några som min familj känner. det blir trevlans, jag längtar redan till nästa helg.
Jag är dålig på att sätta in bilder i datorn just nu, men ska skärpa mig snart. Hejdå :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates