Subscribe News Feed Subscribe Comments

Adventure

Mitt och Ellis lilla äventyr igår blev riktigt najs ;) Paddlade och knaprade jordgubbar! Smarrigt värre. Kvällen bjöd på andra mindre roliga saker =/ Men det mesta brukar bli bättre, sakta men säkert.
Vaknade 09.35 och kom på att jag skulle vara på makeup store 10.15, så det blev lite stress. Hann iallafall dit och de plockade mina buskar till ögonbryn, så nu är det ordning och reda på dom igen ;) Får se om jag orkar hålla ordning på dom nu, eller om jag dyker upp där igen.
Ska kanske lägga upp en bild på dom ikväll, om jag orkar. Idag ska jag mest troligt till stugan igen, trots det tråkiga vädret-.- Blir att paddla om min rygg tillåter det, annars blir det att flyta omkring ;)

Pappor är verkligen som små barn idag. Pappa kom just in och berättade att han räddat en fjäril från att drunkna i dammen och han var inte lite nöjd, haha.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates