Subscribe News Feed Subscribe Comments

Torsdag;D

Okej.. såhär bra är jag på att uppdatera :)...

I tisdags hade jag och Elli huset för oss själva. Vi började med att bjuda hem folk, dom for dock vid tolv och då roade vi oss själva istället. Till åtta på morgonen x) Märkte på morgonen när vi vaknade att grannarna (som har småbarn) mest troligt sovit ute i ett tält på gården. Kan inte ha fått många timmar sömn med tanke på att vi hade rätt hög musik :p

Idag har jag varit på båttur med pappi, vi for till nå öar och köpte glass, mums :) När jag kom hem gjorde jag mat och sen drog jag ut med Elli ett tag. När vi kom in gjorde vi en av våra favoritsysslor, käkade chokladpudding. Kom nyss hem och ska snart sätta mig i telefon, får se om jag lyckas lägga mig kl 2.

I morgon drar jag, Harila och Emma J till piteå runt tre, där hänger vi med Anders("Brad Pitt", nu är du känd;)) ett tag innan det är dags för Pdol!:D Det ska bli galet kul och vi ska få Harila lyckligare än någonsin ;) Blir att dra hem från PDOL med natt bussen antingen ett eller tre, får se hur länge det håller igång =)

Kommer inte bli nå Stockholm för mig i sommar, jag börjar jobba på måndag och sen drar jag och Lisa på Madonna så det hinns icke. =/

Godnatt :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates