Subscribe News Feed Subscribe Comments

Tillbaka ;D

Jag ska börja ta upp bloggen igen=) Vettetusan hur ofta jag kommer skriva, men nån gång då och då iallafall ;)
Jag är lite virrig just nu, men jag mår faktiskt bra. Jag har lite planer för helgen, problemet är bara att jag inte vet om jag blir kvar i norbotten eller inte. Blir jag kvar här blir det PDOL med Harila, Emma J och lite Pitemänniskor=) Jag hade egentligen uteslutit att åka dit, vilket var en lättnad för plånboken. Men mor far bjuder mig på bussresan så jag har pengar att åka nu ;) Om det blir eller inte återstår att se.

Vill avslutade detta inlägg med att tacka personerna som jag spenderade gårkvällen med och min familj som lyckats få ut mig, ni har verkligen fått mig på fötter igen^^ Mycket kärlek till er<333

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates