Subscribe News Feed Subscribe Comments

Jobb -.-

Idag var segaste dagen någonsin på jobbet. Började med att jag vaknade typ åtta då jag i vanliga fall börjar, stressade som bara den till jobbet och var där tjugo över. Största delen av dagen har jag bara suttit och läst skvaller tidningar, som är från typ januari :p Inte kul -.- På eftermiddagen fick jag hjälpa till med lite omvårdnadsarbeten så det var lite bättre.
Ikväll ska jag vara med Harila, ska även träffa Lisa en stund. Vi far ju iväg till gbg nästa vecka och vi delar resväska så jag ska möta upp henne och ta hennes saker^^ Svinit länge sen man träffade henne också men nästa vecka är jag med henne tre dagar i rad så det blir sjukt kul :D
I morgon blir det jobba, sen farmor och sen LK. Blir LK på torsdag och lördag, skippar fredagen ;P Söndag blir det Lillpite och nästa vecka bär det av till Gbg :D Mycket att se fram emot :D
Har tydligen varit nått väpnat rån på ett område nära där jag bor, fick se en kompis hus i tidningen så jag gissar att hon är granne till de som blev rånade? Hm.. ska försöka få tag i henne.
Nu mat och sen Harila :D Ciao!

Ellifjälli:)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates