Subscribe News Feed Subscribe Comments

Igår blev en rätt jobbigt dag men den slutade iallafall bra=) Jag var med Elli först och klippte en gräsmatta -.- Sen drog vi hem till mig för att hämta pengar, vi fastnade dock här eftersom det blev regn ;O Kvällen slutade med att Harila också kom hit, hon hann vara här ungefär en kvart innan hon var tvungen gå igen.. x) Det hade iallafall slutat regna så jag och Elli följde henne en bit. Sen gick jag hem och satte mig i telefon och där satt jag ett bra tag. La mig runt två men hann inte somna förren Kim ringde och väckte mig. Han sa att svininfluensan spridit sig och att 3000 personer i Luleå fått det och att dom på kuriren.nu uppmanade alla att stanna inomhus. Jag erkänner, jag gick på det xD Och gick självklart in på internet för att se om det verkligen var så. Hittade jag något om det? Nej, Kim hade blåst mig.. x)
Idag hade jag tänkt vara med Emma men det blev ändringar så det blir nog att vara med Elli istället, lite lagomt avstånd med tanke på att hon bor på samma gata. Det är regn -.-

Jag har varit sämst på att lägga upp bilder från Mallorca så ni får en på mig och syster.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates