Subscribe News Feed Subscribe Comments

-.-.-.-

Jag hatar min rygg, jag helt seriöst hatar den!
Det började med att jag gjorde handvolter och gjorde illa den, hade ont ett tag innan det blev bättre. Under den tiden kunde jag inte träna.
Någon vecka efter att jag börjat träna igen lyfter jag en hund och gör illa mig igen, vilket betydde att jag än en gång inte kunde träna.
Nu hoppades jag verkligen på att kunna träna igen, men vad händer? Jo, jag paddlar och utan av att märka det gjorde jag illa ryggen IGEN, vilket resulterar i en massa smärta och att jag än en gång inte kan träna. Fan va less -.- Nu har jag iallafall fått utskrivet något smärtstillande och något annat tjoffs som gör att det blir bättre. Lyckas jag inte skada mig än en gång kan jag förhoppningsvis börja träna snart igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates