Subscribe News Feed Subscribe Comments

Blev igårkväll runt elva upplockade av Harila, Daniel och Robin som var ute ;> Vi for runt ett tag innan vi drog till Robin i Kallax. For hem runt två, då jag passade på att käka fyllekäk på statoil, nykter ;) Köpte en calzone, gott som bara den.
Vaknade tio i morse-.- Plågsamt. Släpade mig upp, käkade frukost och gjorde mig färdig, för att sedan gå till bussen och upptäcka att det var -30 ute, jag bestämde mig ganska fort för att hoppa över träningen som jag och Harila planerat in. For iallafall till tandläkaren där dom spände min tandställning, alldeles för hårt-.- Min tandläkare frågade idag när jag tar studenten, jag svarade att jag gör det nästa år och då sa hon att jag förhoppningvis är av med tandställningen till dess ;> Hoppas, hoppas, hoppas! Jag glömmer aldrig paniken som jag kände när jag börjat förstå att jag verkligen skulle få räls xD Och jag glömmer inte heller hur lättad jag blev när jag fick veta att jag inte behöver ha på framtänderna förren längre fram ;> Helt ärligt så är jag inte så brydd om den längre, och har jag den över studenten får jag leva med det. Meeen sen skulle man ju känna sig finare utan, självklart =) Nåja, hockey ikväll ;D blir kul! Ska göra mig klar nu sen åka iväg. Vad som händer efter hockeyn får vi se då;> Ciaaao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates