Subscribe News Feed Subscribe Comments


Elli sov hos mig i natt, grymt trevligt =) Vi var väl inte sådär jätte sociala hela kvällen, låg med varsin dator där ett tag och pratade över msn. Smått lata kanske?xD Vi vaknade iallafall runt tolv i morse. Käkade frukost, sen drog Elli och jag for iväg mot hockeyn runt två. Kom dit, satt mest och surrade med folk i en timme innan vi drog ut för att sälja matchprogram. Höll fullständigt på att frysa ihjäl då vi stod mitt framför dörrarna och det var -17 ute, smart som jag var glömde jag handskarna-.- Behövde iallafall bara stå och sälja en halvtimme eftersom jag sen skulle göra mig klar för att poisa. Gick ut på isen just före introt började, jag hade tagit på mig att köra med de nya, korta poisen så vi kunde vara fyra på isen. Gick ut och körde, "brände" mig själv en gång, klantigt-.- Gjorde inte ont iaf=))) Allt flöt på, TILLS jag skulle släcka poisen. När man släcker dom ska man snurra jätte hårt, vilket jag gjorde. Snurrade och snurrade men dom ville inte släckas. Fick en att slockna men den andra ville inte -.- Fick inte direkt panik, men jag blev grymt förvirrad och visste inte vad jag skulle göra, försökte tillslut snurra hårt och länge och den slocknade, som tur var, haha -.- Harila hade redan innan introt pratat om att hon var rädd att hon inte skulle lyckas släcka sina eftersom även dom hade nya vekar.. hennes mardröm, min verklighet ;) haha, ni skulle ha sett skadeglädjen som hon hade. Sa sen att folk säkert hade sett att det var jag, vilket alla nekade. Sen loggar och in på msn och Jesse skriver: Hahahha gick det bra att släcka elden? ;) Kul.. xD Nåja, shit happens ;) Gick bra tillslut iaf. Såg sen matchen, grymt spännande match, tycker till och med jag ;) Gick sen iväg för att fara till Harilas pappa, men av någon anledning kom vi på att hoppa på hockeybussen sådär lite spontant ;> Vi bytte iaf i stan och tog oss hem tillslut. Satt och gullade oss lite med Harilas syster, gullebarn xD Skulle sen ta kort på henne och hon stod så snällt och kollade in i kameran, good girl :) Vi skulle egentligen in till stan, men våran buss kom inte så vi drog till Harilas mamma i ställe, och där satt vi tills jag fick hämtning ;>
I morgon ska jag träffa min söte barndomsvän Fanny, blir trevligt=) Sen blir det mest troligt att träna. Ciao!

Man kan inte annat än le när man ser henne :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates