Subscribe News Feed Subscribe Comments

Hade praktik idag, första gången efter jullovet. Skönt att vara tbx där, jag trivs lika bra nu som före;) Hade inget laddning i telefonen i morse, tog därför med mig laddaren och skulle ladda under dagen, väl på praktiken upptäcker jag att laddaren är trasig.. kom igen? xD Nåja, måste erkänna att det var ganska skönt. Som många vet sitter jag alltid och smsar, jag måste tagga ner på det xD Iallafall under skoltid. Men men, hade träning idag. Första träningen på jätte länge ;> Den gick fint, vi lärde oss flera olika placeringar. Kände dock att jag inte var ensam om att vara trött, blev ganska grötigt där ett tag : ) Nu blir det sova, i morgon är det praktik och gym som gäller. Godnatti!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates