Subscribe News Feed Subscribe Comments

Jag slöade visst till med bloggandet.. men shit happens, eller hur?:) Ibland får jag bloggryck, allt för ofta får jag bloggtorka. Klockan är 01.40, jag borde sova, men varför sova när man sitter på msn och pratar med sociala människor? : ) Jag bloggade senast förra torsdagen tror jag, eller om det var fredag. Iallafall.. helgen var nice. Jag tror jag slöat mest? Var på hockeyn i lördags, vi var bara 6 pers där (mini är 10 pers/match) så vi hade lite att göra. Jag och Harila var de enda som kunde pois som var där, så vi stod på isen. Stod sen och kollade på hockeyn brevid Luleåfans, fan vilket drag^^ Drog sen hem och sen vidare till hertsön en sväng, var hemma redan tolv nån gång. I går gjorde jag inte speciellt mycket mer än att gå till coop med Elli, på kvällen drog vi till syster lägenhet och blekte mitt hår. Ljusare blev det, men inte nog ljust : ) Får se om det blir att bleka igen om några veckor eller om jag håller mig till detta ett tag. Sliter ju trots allt en del, och jag har hellre välvårdat hår än ljust och slitet ;>

Idag började skolan igen, nice som fan att träffa klassen ;D Drog och fikade på roasters en sväng när vi hade hål, det var trevlans =) Jag har hyffsat trött när jag kom hem, sov inte allt för många timmar natten till idag, lär inte göra det i natt heller. Meen så kan det gå, nattuggla som man är. Ska försöka ta mig i säng nu. Bild på håret kommer någon dag ;> haha, godnatt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates