Subscribe News Feed Subscribe Comments

Föreläsningen som jag skrev om i sista inlägget var jätte bra. Jag är glad att jag fick se honom, jag misstänker att det var sista chansen att få se någon som verkligen varit fånge i ett läger under förintelsen. Han hade kvar märkningen på armen som de fick när dom kom till lägret, hemskt men intressant. Han visade många bilder, främst bilder som han hade ritat själv eftersom han varit en väldigt duktig tecknare, det gjorde det hela ännu lite bättre eftersom han ritat ner sina minnen från tiden som fånge.
Men men, nog om det. Denna helg har varit den slöaste någonsin, gårdagen spenderades med elli. Vi försökte möblera om mitt rum, det gick dock inte riktigt som vi tänkt oss och det slutade med att hela mitt rum bara var kaos, bokstavligen. Min far kom som tur var hem och fick läget under kontroll och nu ser det faktiskt ganska hyffsat ut, dock inte lika snyggt som det var förr, men sånt får man ta. Anledningen till att vi började möblera om var att jag fått en ny säng, grymt skön. På kvällen kom Harila hit, vi drog ut och poisade ett tag men det var för kallt och blåste så poisen höll sig inte tända speciellt länge. Sen kom Elli hit, vi satte oss och såg Taken eftersom den finns på Voddler, grymt bra film! Andra gången jag såg den, den var lika bra ändå ;>

Var uppe till fem i natt, inte det smartaste jag gjort med tanke på att min träning började 10 i morse, jag fick alltså sova 4 timmar och tro mig.. det känns. Haha, cheerleadingträningen gick fint, slutade den tolv och gick då in mot stan för att möta upp Harila som jag skulle gymma med. Vi gick till gymmet, jag körde typ.. kondis i max 20 min innan jag slog mig ner på golvet för att stretcha tills Harila var klar. Små slö träning ;) men jag tränade iaf, haha. For sen hem, pluggade och tog mig tillslut
ut på en liten promenix, nu är det sova som gäller. Godnatt :)


(lägger upp en bild från när vi står och poisar 4 st på matchen mot Derby)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates