Subscribe News Feed Subscribe Comments

Nyårsafton ;>

Trots att jag är grymt tung i skallen och en aning förvirrad blev nyårsafton faktiskt lyckad=) Började med att käka middag med familjen och några bekanta, drog sen iväg mot örnäset runt åtta. Där mötte jag upp Harila och två kompisar till henne, Emil och Robin som tydligen åkt från Boden för att fira med oss ;> Drog oss sen mot Jossan, där vi förfestade till halv elva då vi började dra oss mot stan. Jossan och Hanna fick skjuts, vi andra gick och var inne precis till tolvslaget, nu i efterhand har jag kommit fram till att vi måste ha gått extremt sakta eftersom det tar typ 30-40 min att gå till stan i vanliga fall. Inne i stan kollade vi lite på fyrverkerier innan vi trängde oss in i ett litet rum där det var massa bekant folk. Surrade på där inne ett bra tag innan vi drog för att möta jossan, sen for dom hem och jag drog vidare. Har ingen koll alls på vilken tid jag kom hem, bara att jag somnade grymt sent och sov till ett -.-

Hanna och jag under något ölspel ;>


Hanna, Jag, Emil och Harila=)))

Vi drog hem till Harila för att hämta mer dricka åt henne, hon hittade pepparkaksdeg som hon drog med, uuuusch säger jag fortfarande xD

Jag och Harila precis före vi drog in mot stan.

Jag, Robin och Harila=)

Harila, Emil och Robin påväg mot stan.

Robin, jag och Harila ute någonstans.

Harila och Oskar inne på KH ;>

Oskar, Harila, Emil, jag, Robin och Daniel inne på KH en stund efter tolv slaget:) Tack för en bra kväll<>

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates