Subscribe News Feed Subscribe Comments

Freedag!

Denna dag har varit bäst :) Gick i skolan till tio över elva, käkade sen lunch med Linnéa innan jag drog in till stan för att möta Fanny. Vi gick på stan och efter ett tag kom även Harila som som vanligt hade hål ;) Det var grymt trevligt iallafall :D Jag köpte en ny tröja som jag lägger upp bild på :) När Harila skulle tillbaka till skolan gick jag och Fanny och satte oss på ett fik och där satt vi till typ tre. Alltid lika kul att umgås med henne, känns som man har huuur mycket som helst att snacka om fastän vi inte umgås sådär över mycket. Jag har alltid lika kul med henne :) Jag har känt henne sen jag började dagis och vi umgås fortfarande, det är rätt häftigt :D
Cyklade iallafall hem när Elli slutat, med henne ;) Vi fixade lite tjoffs innan hon drog nån timme senare. Runt 18 kom Maria och Harila. Sofia kom förbi och hämtade upp oss och vi får till Kickoffen :) Var riktigt trevligt, vi käkade en massa tacos och umgicks ;D Jag har saknat ACA :') På tisdag börjar träningarna, äntligen! Blir uuunderbart.

Party i morgon, hur mycket har vi inte längtat efter denna fest? Kommer bli toppen ;D

Bild från kickoff ;DMin nya tröja =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Shit happens | TNB Tested by Blogger Templates